خبرگذاري باشگاه پرسپوليس
خبرگذاري باشگاه پرسپوليس
اس اس پاره پاره
پرسپولیس برای جذب كریمی باید درخواست رسمی بدهد

 'رحیم ایرانیان' اظهار كرد:همواره در فصل نقل و انتقالات برای تیم هایی چون نفت تهران مشكلات زیادی ایجاد می شود چراكه برخی باشگاه های متمول به صورت مستقیم با بازیكنان وارد مذاكره می شوند.
وی افزود: متاسفانه باشگاه های بزرگ از نیم فصل دوم فصل گذشته با یعقوب كریمی وارد مذاكره شده و بر عملكرد این بازیكن جوان تاثیر منفی داشتند. وی در نیم فصل نخست برای ۹ گل زد ولی در نیم فصل دوم تمركز لازم را نداشت و عملكرد مناسبی از خوی برجای نگذاشت.
ایرانیان خطاب به مسوولان باشگاه پرسپولیس گفت:آنها مذاكراتی با این بازیكن داشته اند اما باید به صورت رسمی از ما درخواست كنند.سپاهان نامه هایی به باشگاه نفت تهران ارسال كرده و رسما خواستار جذب كریمی شده است و ما نیز درحال رایزنی هستیم.
وی ادامه داد: همین باشگاه های بزرگ تا دو فصل گذشته بازیكنی به نام یعقوب كریمی را نمی شناختند و حالا كه با تلاش فراوان این بازیكن جوان را به سطح ملی رسانده ایم همه به دنبال جذب او هستند.
ایرانیان با انتقاد از قیمت های سرسام آور بازیكنان در فصل نقل و انتقالات، گفت: بازیكنان درجه چندم از ما طلب رقم های ۸۰۰ و ۹۰۰ میلیونی دارند كه این مساله برای آینده فوتبال ایران خطرناك است. برای بازیكن جوانی كه نمی تواند ۲۰۰ هزار تومان را شمارش كند درخواست قرارداد یك میلیارد تومانی خطرناك است و باعت نابودی استعدادها می شود.
سرپرست باشگاه نفت تهران درخصوص عدم ثبت قرارداد گل محمدی و بازیكنان جدید این تیم عنوان كرد: هنوز برگه قراردادهای این فصل در اختیار باشگاه ها قرار نگرفته است. مشكلی از این بابت نداریم و هر وقت سازمان لیگ اعلام كرد برای ثبت قراردادها اقدام می كنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : هوادارسرخ

درباره وبلاگ
موضوعات
آرشیو وبلاگ
خرداد 1392
دوستان
عشق مسي
خبرگذاري پرسپوليس
عاشقانه
وبلاگ عشق
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی





طراح قالب وبلاگ
طراح قالب وبلاگ های ورزشی
پیوند های روزانه
حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه
الوقلیون

آرشیو پیوندهای روزانه
امکانات
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 147
بازدید کل : 8234
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1

n=10&url=perspolisziba.loxblog.com">
طراح قالب